clicode
clicode Index

Menus du Forum :
 S’enregistrer

Sujet précédent :: Sujet suivant
Auteur Message
sweet

Informations
Parrain: Aucun
Point: 0
Moyenne de points: 0,00

MessagePosté le: Mer 6 Déc - 08:15 (2017) Sujet du message: Nog steeds sceptisch Répondre en citant

Wat betreft hoe licht je rugzak moet zijn voordat je veilig kunt overschakelen op hardloopschoenen, is er echt geen magisch nummer. Het is helemaal een kwestie van persoonlijke voorkeur.

Voor mij zou ik nog steeds hardloopschoenen dragen, zelfs met een pakket van 50-Adidas Tubular Dames60 pond. Maar ik zou waarschijnlijk ook nooit een zwaar pakket willen dragen.

Wandelen lichter heeft enorm veel voordelen, te beginnen met simpelweg genieten van de wildernis, dus ik raad aan om je rugzak te verlichten, ongeacht welk schoeisel je ook wilt gebruiken. Als je lichter wilt inpakken, bekijk dan mijn CleverHiker Gear Guide, die al mijn favoriete appNike Air Max Tavas Womensaratuur bevat.
Boot Lovers

Er zijn daar mensen die nog steeds zweren bij laarzen en dat is helemaal goed. Als je je comfortabeler voelt in laarzen, doe dan je ding. Dat vind ik prima en ik zal je zeker niet beoordelen.

Persoonlijk zal ik nooit meer teruggaan naar wandelschoenen voor backpacken. Ik wandelde over de 2650 km lange PCT op trailrunners en wilde nooit dat ik een paar laarzen had.

Ik bereikte besneeuwde bergen, smolt ijskoude rivieren, doorkruiste kilometers Nike Internationalist Womensbesneeuwde paden, navigeerde over enorme puinvelden en wandelde wekenlang in de regen. Ik deed al die dingen in hardloopschoenen en ik deed het nog steeds op exact dezelfde manier.
Nog steeds sceptisch?

Overschakelen van schoenen naar schoenen is een grote verandering waar veel wandelaars zich zorgen over maken. Test het dus, net als met elke andere aanpassiNike Air Max Classic Bw Womensng aan je backpack-routine.

Pak een volle tas in en ga op pad voor een lange dagwandeling in uw omgeving. Je houdt misschien meteen van hardloopschoenen of het kan even duren om eraan te wennen, maar uiteindelijk zullen je voeten je zeker bedanken.

Doe mee aan het gesprek door het opmerkingenveld hieronder in te vullen. Heb je de omschakeling naar hardloopschoenen gemaakt? Is het gelukt? Heb je goede tips om te delen? Of misschien ben je een fervent aanhanger van laarzen? Zo ja, laat me weten waarom. Ik ben altijd ge?Adidas Tubular Mujernteresseerd in het horen van andere meningen.

Publicité

Informations

MessagePosté le: Mer 6 Déc - 08:15 (2017) Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1
Navigation :

Sauter vers:  
Moderation du Forum :
Supprimer - Déplacer - Verrouiller - Diviser
Que pouvez vous faire dans ce Forum ? :

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template Easy blue by Fly Center