clicode
clicode Index

Menus du Forum :
 S’enregistrer

Sujet précédent :: Sujet suivant
Auteur Message
sweet

Informations
Parrain: Aucun
Point: 0
Moyenne de points: 0,00

MessagePosté le: Jeu 7 Déc - 03:55 (2017) Sujet du message: De Derby lijkt veel Répondre en citant

Als ik elke keer maar een dollar zou hebben, hoor ik Adidas Superstar Womens Pinkeen medesignalist zeggen: "De schoen maakt de man" ... Nou, dit gezegde is zonder reden populair. Mooi schoeisel voegt een enorme hoeveelheid stijl en klasse toe aan je garderobe, een feit dat mNike Air Max 2016 Womense inspireerde om deze jurkschoengids te schrijven. Hieronder staan ??de acht meest voorkomende kledingstijlen voor kledij die in de garderobe van een man te vinden zijn, en naast het schrijven over wat elke stijl uniek maakt, geef ik je een aantal nuttige jurk / stijltips voor elke kleding. Last but not least, omdat een foto meer dan duizend woorden waard is, heb ik afbeeldingen toegevoegd van enkele van mijn favoriete stukken voor elke categorie.

Oxfords (AKA Balmoral)
Een klassieke schoenstijl met een formele, elegante en elegante uitstraling. Oxfords komen in elke kleur, hoewel zwart en bruin het populairst zijn. Typisch hoe strakker hNike Free 5.0 Menset ontwerp (ook zwart van kleur), hoe formeler de schoen. Brogue oxfords en zwaardere constructie lijken daarentegen iets minder formeel. Combineer de oxford-schoenen met een pantalon, maar geen sAdidas Superstar Womens Goldpijkerbroek.

De Derby lijkt veel op de Oxford-schoen, maar het verschil zit hem in de veter die buiten de schoenen is genaaid (zichtbare flapjes). Deze meer opvallende vetersluiting maakt deze schoen minder formeel in vergelijking met de klassieke Oxford. Derby / Blüchers zijn er in elke kleur, brogue en non-brogue, cap-toed, wing-tipped, evenals veel verschillende soorten leer en linnen. Derby-schoenen zijn perfect voor een nette casual kleding bestaande uit jeans, korte broeken en sportjassen. Ze zijn minder geschikt voor pakken, maar ze vormen wel een goede schoenkeuze voor zakelijke kleding op regenachtige dagen vanwege hun robuusterNike Air Max Classic BW Mujere constructie.

Loafer's is de beste vriend van de reizende zakenman. Ze glijden gemakkelijk aan en uit als ze door de beveiliging gaan, ze zijn comfortabel en veelzijdig. Hoe strakker en eenvoudiger het ontwerp, hoe formeler het is. Ook zijn donkerdere kleuren formeler (zwart is de meest formele) en hoe minder sokken zichtbaar zijn, hoe formeler de look. Loafers zien er geweldig uit met een spijkerbroek en een pantalon, maar ook met pakken wanneer je geen stropdas draagt. Veel voorkomende instapvariaties zijn monniksbanden, kwastdecoraties, penny loafers en formele pompen (zie hieronder).

Publicité

Informations

MessagePosté le: Jeu 7 Déc - 03:55 (2017) Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1
Navigation :

Sauter vers:  
Moderation du Forum :
Supprimer - Déplacer - Verrouiller - Diviser
Que pouvez vous faire dans ce Forum ? :

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template Easy blue by Fly Center