clicode
clicode Index

Menus du Forum :
 S’enregistrer

Sujet précédent :: Sujet suivant
Auteur Message
lasky1994

Informations
Parrain: DiKip
Point: 0
Moyenne de points: 0,00

MessagePosté le: Jeu 7 Déc - 08:26 (2017) Sujet du message: sociaal wordt afgedwongen Répondre en citant

vreemdgaande vrouwen en vals Adidas Stan Smith Femme spelende echtgenoten melden zich elke dag ". Alter Nike Air Max 90 EM Dames benadrukt dat het geen identificerende gegevens heeft overgedragen.) Hun bevindingen zijn opvallend: bij mannen tussen 25 en 64 jaar oud vonden ze 18% meer "9-enders" op Ashley Madison dan dat ze in de loop van de tijd willekeurig verdeeld waren. (Eigenlijk is de meest voorkomende leeftijd voor een man om lid te worden van de site 33, vermoedelijk omdat veel andere factoren de drang tot valsspelen be?nvloeden. Maar het punt is dat 9-enders veel vaker voorkomen dan het toeval zou suggereren.) Alter and Hershfield gericht op mannelijke gebruikers, leggen ze uit, omdat een affaire "een van de canonieke indicatoren is dat een man (maar geen vrouw) een zogenaamde midlifecrisis heeft ervaren" - hoewel ze een soortgelijk of minder uitgesproken patroon vonden bij vrouwen .

Ondertussen waren Adidas Stan Smith Damen er van de 500 willekeurig geselecteerde first-time Nike Cortez Damen marathoners tussen 25 en 64, 74 9-enders, een oververtegenwoordiging van 48%; degenen die een marathon liepen op 29 of 39 en op een andere leeftijd in de buurt, deden het intussen beter toen hun leeftijd op negen eindigde. En meer mensen vermoordden zichzelf in de VS op leeftijden die in negen eindigden dan in tijden die in een ander cijfer eindigen.

Ik zou interesse moeten tonen: ik ben onlangs 39 geworden. En hoewel ik niet van plan ben om deel te nemen aan de acties die Alter en Hershfield hebben gevolgd (een marathon lopen?), Heb ik zeker de druk van de mijlpaal van volgend jaar gevoeld . Er zijn dingen die ik waarschijnlijk al had moeten doen, maar die ik niet heb (zoals kinderen hebben); dingen die ik nog steeds kan doen, maar angst waar ik aan de andere kant van mijn volgende Nike Internationalist Mujer verjaardag niet toe in staat zal zijn (zoals Adidas Superstar Herren lopen zonder dat mijn knie?n pijn doen); en dingen die ik absoluut nooit zal kunnen doen (zoals het feit dat ik mezelf legitiem als jong beschouw, tenzij ik misschien van carrière naar politiek ga). Het is ook niet goed om mezelf eraan te herinneren dat de mijlpaal arbitrair is en daarom kan worden genegeerd, omdat het ook strikt sociaal wordt afgedwongen. Iedereen die meer dan twee jaar ouder of jonger is dan ik, lijkt te denken dat het het grappigste is ter wereld om er grapjes over te maken, wat een beetje oneerlijk lijkt, aangezien ze in precies hetzelfde tempo naar hun sterfbedden suizen.
Advertentie

Het zijn niet alleen "9-eindigende" leeftijden die natuurlijk ons ??gevoel van tijd verdraaien. We leggen allerlei andere psychologische grenzen op aan onze maanden en jaren en investeren bepaalde markers met meer waarde dan de Nike Free 4.0 V2 Heren rest. Er is bijvoorbeeld geen duidelijke reden waarom het nieuwe jaar een bijzonder goed moment zou moeten zijn om zelfverbeteringsprojecten te starten. Inderdaad, het is gemakkelijk om te stellen dat het een vreselijke tijd is: het weer op het noordelijk halfrond is niet bevorderlijk voor lichaamsbeweging; terugkaatsen van de overindulgence van het vakantieseizoen is een slechte manier om een ??dieet te beginnen, enzovoort. Maar de kalender wekt een sterk verleidelijk gevoel op van een nieuwe start. Terecht of ten onrechte, het voelt alsof het gemakkelijker zou moeten zijn om het oude zelf los te laten - datgene dat nooit heeft uitgeoefend, of dat na een avond in de pub te vaak bij McDonald's terechtkwam - gewoon omdat het tot een verleden fase behoort van de geschiedenis nu, die voor oudejaarsavond.

Visiter le site web du posteur
Publicité

Informations

MessagePosté le: Jeu 7 Déc - 08:26 (2017) Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1
Navigation :

Sauter vers:  
Moderation du Forum :
Supprimer - Déplacer - Verrouiller - Diviser
Que pouvez vous faire dans ce Forum ? :

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template Easy blue by Fly Center