clicode
clicode Index

Menus du Forum :
 S’enregistrer

Sujet précédent :: Sujet suivant
Auteur Message
lasky1994

Informations
Parrain: DiKip
Point: 0
Moyenne de points: 0,00

MessagePosté le: Ven 8 Déc - 03:24 (2017) Sujet du message: veronderstel dat na Répondre en citant

Het kan eind september zijn, maar in West-Londen had je tenminste kunnen vergeven dat je dacht dat het juni was op zondag. Ik heb de halve marathon van Ealing gerend, na een warming-up van negen mijl. Warm was het operatieve woord. Ik was de race ingegaan voordat ik me had Adidas Nmd Femme ingeschreven voor de marathon van New York en moest 21 mijlen rijden, dus rende ik naar de startlijn en bleef ik doorgaan. Godzijdank voor de frequente waterstations. Zonder hen was ik er niet zeker van of ik mijn door de coach voorgeschreven tempo voor Nike Air Max Command Damen de race in de run (een schaduw buiten mijn geplande marathontempo) had weten te behalen.

Bijna alle hardlopers en toeschouwers in de race droegen gele linten voor de vermiste tiener Alice Gross en de ondersteuning langs de route voor hardlopers was fantastisch. Twee dingen merkte ik tijdens de race op: ten eerste, hebben mensen echt geen idee van hoe laat ze zullen rennen? Ondanks het begin precies waar ik had moeten doen, bracht ik de eerste paar mijlen door mensen heen. Nu, het was een hete dag, alles kan gebeuren, dus absoluut kunnen mensen worstelen en vertragen van hun Nike Free Run 3 Dames aanvankelijke tempo later in de race. Maar als je na 800 meter drastisch vertraagt, dan stel ik voor om te starten met de 1 uur 30 minuten pacer was misschien geen goed idee ...

Ten tweede vertelde iemand me eens dat het de platste helft van Londen was. Nike Air Max Command Womens Werkelijk? WERKELIJK? OK, het is nauwelijks een mislukte race met honderden meters klimmen, maar er zijn een paar vervelende kleine neigingen - en meer wendingen dan een Hollywood-thriller. Nogmaals, ik veronderstel dat na 20 kilometer hellingen de neiging hebben om te veranderen in kleine bergen.

Oh, en nog iets - ik merkte op dat de Ealing Eagles verschillende aanmoedigingen hadden om hun eigen teamlopers aan te sporen: "Laat de club niet vallen!". Ligt het aan mij, of is dat een beetje een hardcore motto? Zou niet: "Doe je best!" Een iets meer, goed, positieve versterking Nike Air Max 90 Womens zijn?

Dus vandaag voel ik me een beetje pijnlijk en moe (heeft iemand tips voor het kalmeren van spiertrekkingen? Ik vind het echt moeilijk om te slapen na mijn langste runs) en heb veel cafe?ne nodig. Krijg een lekker kopje thee, trek een comfortabele stoel aan en deel je eigen weekendverhalen, mottos en tips.

Visiter le site web du posteur
Publicité

Informations

MessagePosté le: Ven 8 Déc - 03:24 (2017) Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1
Navigation :

Sauter vers:  
Moderation du Forum :
Supprimer - Déplacer - Verrouiller - Diviser
Que pouvez vous faire dans ce Forum ? :

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template Easy blue by Fly Center