clicode
clicode Index

Menus du Forum :
 S’enregistrer

Sujet précédent :: Sujet suivant
Auteur Message
sweet

Informations
Parrain: Aucun
Point: 0
Moyenne de points: 0,00

MessagePosté le: Jeu 14 Juin - 04:09 (2018) Sujet du message: progressieve conservatieve kandidaat Répondre en citant

Desserud zegt echter dat de "nee" -zijde de stille steun heeft van de meerderheid van de liberale en conservatieve politici op het eiland, en de Adidas Superstar Mujer Blancas opkomst van de groep van Morgan is een teken dat de tegengestelde krachten verzamelen.

Morgan, een voormalig progressieve conservatieve kandidaat in de jaren negentig in het westen van de Verenigde Staten, zegt dat hij allianties wil aangaan met stedelijke kiezers die bezwaar hebben tegen een kandidaat die niet echt op hun manier van rijden is gebaseerd.

"Ik zie het verband tussen het grote lid van de wetgevende macht en de democratie niet", zei hij.

Desserud zegt ook dat de campagnestructuur die door de liberalen in de referendumwet is gecre?erd, heeft bijgedragen aan het bereiken van een gelijk speelveld, door donaties op het eiland te beperken, individuele Adidas ZX 700 Femme donaties op $ 1.000 te houden en publieke financiering voor beide partijen op te zetten voor reclame.

"Ik kijk hier met fascinatie naar om te zien wat zij [de liberalen] aan het doen zijn ... Zijn ze er gewoon erg, vol vertrouwen van dat wanneer de 'Nee' supporters zich organiseren door een regelmatige verkiezingscampagne dat dit het zal doden?" Zegt de professor.

Brown zegt dat de wet op het referendum - en de regerende liberalen - onpartijdig zijn.

"Ik heb gekeken naar alle verschillende systemen. Ze hebben allemaal hun voor- en nadelen. Wat Islanders ook willen, ik ben meer dan in orde, "zei hij.

Beperkingen op buitenschenkingen en de rol van provinciale Adidas Nmd Donna politici zijn redelijk, voegt hij eraan toe.

"Een heftig debat moet mogelijk worden gemaakt door een systeem dat zowel het delen van idee?n als educatie bevordert ... en Nike Blazer Basse Femme datzelfde proces regelt, zodat geen enkele rijke of externe persoon de wil van de kiezers onevenredig kan be?nvloeden," zei hij.

James Aylward, de leider van de Tory-oppositie, zei in een interview dat hij ook neutraal blijft in de stemming.

"Ik ga mijn voorkeur niet op de een of andere manier uitdrukken," zei hij. "Ik denk niet dat het de verantwoordelijkheid van de gekozen leden van de wetgevende macht zou moeten zijn om hun wil bij het electoraat te duwen."

Peter Bevan-Baker, leider van de Groene Partij, zei dat hij tegen de referendumwet gestemd heeft vanwege het gebrek aan openbare raadpleging, maar voegde eraan toe: "Het is enorm verbeterd ten opzichte van Nike Air Max 2015 Mujer de oorspronkelijke versie."

Publicité

Informations

MessagePosté le: Jeu 14 Juin - 04:09 (2018) Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1
Navigation :

Sauter vers:  
Moderation du Forum :
Supprimer - Déplacer - Verrouiller - Diviser
Que pouvez vous faire dans ce Forum ? :

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template Easy blue by Fly Center